خبرهای داغ:
دکتر مشهدی گفت: کنگره هشت شهید دانشجو معلم استان قزوین، برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۱۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

قزوین_ دکتر حمیدرضا مشهدی رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج بیان کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری جهت تکریم شهدا و الگوگیری شهدای عزیز در جهت آشنایی با سبک زندگی، سیره رفتار و نحوه تعامل شهدای عزیز، دانشگاه فرهنگیان طی چند سال اخیر اقدام به شناسایی شهدای دانشجو معلم و برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلم در سال‌ ۱۴۰۴ نموده است.

وی گفت: در راستای برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلم در کشور، هر استان، شهدای دانشجو معلم خود را شناسایی نموده و در همین راستا و به منظور گرامیداشت یاد و نام ۸ لاله شهید دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، اجلاسیه این شهدای عزیز با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار می شود.

دکتر مشهدی در ادامه اظهار کرد: هشت شهید دانشجو معلم استان قزوین، بخشی از ۲ هزار و ۵۰ شهید دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان کشور هستند. این درحالی است که این تعداد شهید دانشجو معلم در کشور چیزی حدود یک دوم از شهدای دانشجوی سایر دانشگاه های کشور است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین عنوان کرد: برای این ۸ شهید عزیز استان قزوین، توسط ستاد شهدای دانشگاه فرهنگیان و به همت بسیج دانشجویی و اعضای کنگره شهدای دانشجو، شناسنامه ای تهیه شده فیلم و مصاحبه و مستنداتی از طریق خانواده گرانقدر این شهدا تهیه شده که در روز برگزاری کنگره به معرض نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: این کنگره در ۱۲ خرداد ماه سالجاری پیش از ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

دکتر مشهدی با اشاره به دیدار جامعه نخبگان دانشگاهی با رهبر معظم انقلاب در ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در قشری یک الگو داریم، این شهدای دانشجو معلم امروز می توانند الگویی برای جامعه فرهنگیان باشند. ما می توانیم یک مهندسی معکوس از زندگی این شهدای بزرگوار ایجاد نماییم و زندگی، شغل، فعالیت، شیوه های فکری و نگرش آنها را تحلیل کرده و آن را به دانشجویان ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار